İlk Kumbaramızı Aldık !

Evet arkadaşlar ilk kumbaramızı aldık. 6 Ay sonra bu kumbara bize 650 TL olarak geri dönecek. Anladığım kadarıyla sistemin hala çalışmma mantığını anlamayan arkadaşlar var. Kısaca bu makalede de size bahsedecegim.

50 TL Kumbara aldım. Yani kumbaraya 50 TL attım. Ve bana 550 tıklamalı bir görev verdi. 6 ay içinde bunu bitirmeliyim.


Size Görev sayfasındaki görev yapımında göstereyim. Bugün baya tıkladım. Aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi 378 tıklama kaldı. 


Sistemi bende daha yeni keşfediyorum. öğrendikçe bu bloga yazacağım. Benim referansımla kayıt olan arkadaşlara bildigim her şeyi ögretmenin yanında Yotube ve blog sayfalarımda referans linklerini de paylaşacağım. Elimden geldiğince destek çıkacağım. 


Bu sistemi yatırım yapma gibi düşünün. Hiç kimse 50 TL nizi 6 ay sonra 650 TL olarak katlamaz. Ben 6 ay boyunca her hafta 50 TL atacagım kumbarama ve 6 ay sonra da gelen her hafta 650 TL nin 600 TL sini atmayı planlıyorum. Sistem işe yararsa 1 sene sonra haftalık kazancım 1.500 TL olacak. ondan sonraki hafta 1000 TL atacagım. Ve Haftalık kazancımı 2.500 TL yapacağım. Kısaca 1 buçuk yıl sonra haftalık gelirim 2.500 TL olacak. Yani Haftada 1000TL kumbaraya 1500 TL cebe. Aylık 6000 TL yapar. Buda bana yeter. 


Sabır ve tıklama gerektiren bir iş. Bunu yapamayacaksanız zaten bir şey diyemiyorum.

Yorumlar

  1. Ben 30 tl le lik yatirim yaptim ama hala kumbara veril medi bana

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kumbara Kutum Nasıl Çalışır ?

İlk Kumbara Kutumuzun Sonuçları